La Via Diürna

CATALÀ:

Us fem saber que el proper diumenge 26 de febrer de 2017, el Gremi de l’Art durà a terme un taller a Barcelona sobre la Via Diürna, un mètode pensat per a la seva implementació tant en el camí màgic així com en el quotidià.

Aquest taller serà gratuït excepte pel cost del material (un dossier de fotocòpies). Aquells qui desitjeu assistir, envieu un correu a gremidelart@gmail.com i un cop rebem el vostre correu us informarem de l’adreça i l’horari exactes. Les places són limitades.

La Via Diürna

L’objectiu d’aquest taller és donar eines bàsiques per a l’autoavaluació i el disseny d’una disciplina de pràctica màgica i espiritual. Parlarem, sobretot, d’estructura i exercicis encarats a desenvolupar les diferents habilitats necessàries per a una praxi compromesa, que no es quedi tan sols en la superfície i que ens permeti avançar d’una manera comprovable en el camí que hem escollit.

Es donaran unes orientacions bàsiques per establir les rutines adients per a cada propòsit i individu i tractarem alguns principis que solen passar inadvertits als neòfits, però als que tard o d’hora sempre s’ha de tornar.

Parlarem dels mons “sobre Terra” i “sota Terra”, és a dir, els mons visibles i invisibles. Tenim en compte que la major part de la bruixeria té lloc en els mons invisibles, incerts i subjectius, que esperen com una extensa cova plena de tresors ocults. Tanmateix, el vol de l’esperit és sempre un camí d’anada i tornada, i si només ens dediquem a explorar aquests territoris de meravella correm el risc que els seus tresors s’esvaeixin amb la llum de l’albada, com l’or de les fades. O bé de perdre’ns i renunciar a la nostra capacitat de manifestar o realitzar res en el món objectiu, en la vida de cada dia. D’altra banda, si ignorem els efectes que el treball en els mons invisibles poden tenir sobre les nostres vides, podem quedar-nos atrapats en un patró, interpretant històries que no ens pertanyen o convertir-nos en les joguines dels nostres temors i desigs mal entesos.

La majoria dels exercicis dels que parlarem vénen de la tradició occidental, formen part de l’entrenament cerimonial i poden semblar estranys en el context de la bruixeria, però preferim mostrar-los en la seva versió més senzilla i pràctica. Hem de ser conscients dels mals del nostre temps; vivim en un món format a base d’expectatives que es filtren de maneres perverses i condicionen la nostre visió.


CASTELLANO:

Os informamos que el próximo domingo 26 de febrero de 2017, el Gremi de l’Art llevará a cabo un taller en Barcelona sobre la Via Diürna, un método pensado para su implementación tanto en el camino mágico así como en la vida diaria.

Este taller será gratuito excepto por el coste del material (un dossier de fotocopias). Aquellos que deseéis asistir, enviad un correo a gremidelart@gmail.com y una vez recibamos el correo os informaremos de la dirección y el horario exactos. Las plazas son limitadas.

La Via Diürna

El objetivo de este taller es dar herramientas básicas para la auto-evaluación y el diseño de una disciplina de práctica mágica y espiritual. Hablaremos, sobre todo, de estructura y ejercicios orientados a desarrollar las diferentes habilidades necesarias para una praxis comprometida, que no se quede sólo en la superficie y que nos permita avanzar de una manera comprobable en el camino que hemos escogido.

Se darán unas orientaciones básicas para establecer las rutinas adecuadas para cada propósito y individuo y trataremos algunos principios que suelen pasar inadvertidos los neófitos, pero a los que tarde o temprano siempre hay que volver.

Hablaremos de los mundos “sobre Tierra” y “bajo Tierra”, es decir, los mundos visibles e invisibles. Tenemos en cuenta que la mayor parte de la brujería tiene lugar en los mundos invisibles, inciertos y subjetivos, que esperan como una extensa cueva llena de tesoros ocultos. Sin embargo, el vuelo del espíritu es siempre un camino de ida y vuelta, y si sólo nos dedicamos a explorar estos territorios de maravilla corremos el riesgo de que sus tesoros se desvanezcan con la luz del amanecer, como el oro de las hadas. O bien pudiéramos perdernos y renunciar a nuestra capacidad de manifestar o realizar nada en el mundo objetivo, en nuestro día a día. Por otra parte, si ignoramos los efectos que el trabajo en los mundos invisibles pueden tener sobre nuestras vidas, podemos quedarnos atrapados en un patrón, interpretando historias que no nos pertenecen o convertirnos en los juguetes de nuestros temores y deseos mal entendidos.

La mayoría de los ejercicios de los que hablaremos vienen de la tradición occidental, forman parte del entrenamiento ceremonial y pueden parecer extraños en el contexto de la brujería, pero preferimos mostrarlos en su versión más sencilla y práctica. Debemos ser conscientes de los males de nuestro tiempo; vivimos en un mundo formado a base de expectativas que se filtran de maneras perversas y condicionan nuestra visión.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s